Monday, July 27, 2009

my new GADGET

iQram wrote .::.

jari-jemariku begitu rancak menaip sambil melirik manja pada gadget aku..haha

WMT 9999.Check out!!!

Spoiler ku yang begitu sporty.leh terbang woo gua cakap lu..

Tintedku yang begitu gelap.xda gelap sgt pun.70% side.80%back.30front.

my rim..ok x?merah lambang kesucian.haha


my new gadget.teka la kalo korang tau ape dia.yg penting,bukan keta lembu.mahupun bukan keta sorong.Actually,thanks my dad coz sudi jadi sponsor utama rim keta nie.

HARAPAN UNTUK GEDGET INI :
1.tak nak bawak laju-laju.cukupla sekadar 120km/jam ke bawah sahaja.

2.Tak nak berlumba di jalan raya yang indah permai nie.

3.Tak nak hon2 kereta-kereta yang makan angin dijalan raya.

2.tak nak bagi keta ini kotor dan berhabuk.tapi kalo da kotor jugak,apa nk buat.takdir tuhan..haha

3.cukupla segala modified y aku da buat.Aku x nk tukar enjin ferrari mahupun tukar rim 19 inci.

4.Aku akan pastikan makhluk2 yang naik keta aku bebas dari wabak H1N1 dan juga segala penyakit berjangkit yang lain.

5.Aku akan pastikan aku akan bawak keta nie lebih bersopan lagi.hehe

Tapi itu semua tinggal harapan..mcm poyo je aku akan buat semua nie.haha

jari-jemariku terhenti seketika untuk.......

No comments:

Post a Comment