Sunday, July 19, 2009

Malaysia 2 - Manchester United 3

iQram wrote .::.

jari-jemariku begitu rancak menaip bagai sedang merembat gol.haha

Proud to be Malaysian!!

itu saje dapat daku katakan saat2 amri yahya merembat masuk gol yang kedua buat malaysia.Siapa sangka,seorg player yang trima gaji sekitar 5k sebulan,dapat menewaskan Van der Sar,GK man utd yang terima gaji berjuta seminggu.Haha.even msia kalah 2-3,aku ttp bangga.Lg pun,aku target,msia kalah 5-0.My gurl plak cakap,6-0.Hampeh btol.Last2, sama-sama silap.huhu


Penat woO jalan..jauh gile parking..



Man utd Fan..Tapi kitorg ttp rakyat msia.haha



Tadi g tgk bola ngn my gurl ngn afiq.Kelam kabut wOo..da la time nk pg,kunci keta hilang.mengelabah jgk la cari.Last2,mama dgn selamba ckp"Eh angah,kunci keta angah dalam keta ma la.hehe"nasib baik la mama aku..sabar..sabar..then trus pg stadium.YaAllah.jalan jem gilerr..tp still moving.lega sikit.Dapat parking,x pyh cakap r.jauh gile.tp demi ticket y bnilai rm58 ni,daku tabahkan hati evn baju da start basah.hampeh!



Nak mula da..happening giler time nie.rasa mcm kat old trafford plak.hehe



cute seh kamu!!


Sampai stadium awal.pkul 3.45 da sampai.YaAllah..semuanya merah(jersi man utd)mana jersi kaler kuning (jersi msia)ha!!tu dia.eh?nape dlm 10 org y pakai,1 org je yg pakai jersi msia?aku kat mana nie?aku kat msia k?or aku kat man utd?Eleh..cakap org,aku pun pakai jersi merah man utd jgk!haha.


Malaysia Fan..best gile tgk diorg.Happening btol evn korg je pkai jersi msia.hehe



Paling respect,dgn 1 group pakai jersey msia.Evn berjuta2 lemon org pakai jersi merah,terselit mereka yang selamber je jerit, malaysia! malaysia! malaysia boleh!! Malaysia fan.sungguh patriotik sama sekali mereka.mmg aku respect.diorg x ksh kena boo ngn penyokong man utd yang terang2 adalah rakyat msia sendiri.selamber jer diorg.Tp agak sedih jgk r..most rakyat msia lebih respect team man utd dr team msia.apa ni?kita kn rakyat msia.cuba contohi aku.man utd goal,aku jerit goaal!!malaysia goal,aku pun jerit goall!macam lalang,haha..tp serius aku ckp,tgk msia main malam td,nyesal aku x pakai baju msia.bangga woo msia dpt score 2 goal..

jari-jemariku terhenti seketika untuk.......

No comments:

Post a Comment