Sunday, July 19, 2009

Budak psYCho

iQram wrote .::.

jari-jemariku ingin mengumpat dalam blog .. .

Sure ada y prasan shoutbox kitorg da hlg..haha..saje jer main chak2.Act,sengaja dihilangkan.coz why?aderla sorg budak nie kan..aku ngn my gurl pgl bdk psycho.Da dua,tiga hari asyik shout kat blog kitorg.mcm2 r die kutuk,perli ngn komen yg 'agak2' la kat shout mix tu.Alhamdulilah..apa benda y baik,aku leh follow.tapi benda2 y x baik die shout tu,lantak dia la.Act,aku sikit pun x trasa.coz??x da la plak aku post pic aku ngn gurl aku tu kissing2.Xda la plak gurl aku tu post pic y sexy2.korg dpt nilai kn?bg y berkenaan,terima kasih sangat coz sudi penuhkan shout mix aku ngn sampah2 ko tu.Ops!!

Untuk yg berkenaan,terima kasih post byk kali dgn nama y berlainan.Lain kali,pegi la kelas IT dulu b4 nk wat macam nie.Aku tau ko sape..aku tau ko duduk maner.Aku nk ajar sikit,every guest y post kat shout out,owner blog dapat trace sape yg send msg tu dgn hanya check ip adress sahaja.location,guest name,host ngn detail2 psl server ko,kitorg dpt trace.Ops,lupa nk gtau,my gurl keje kat TM ya..

so,buat bdk psyco ni,aku x nk ckp papela..ko pun da besar,umur pun da 20 tahun lebih.da cukup tua untuk berfikir.so,gunakanla masa anda dgn aktiviti yg lebih berfaedah lagi.buang masa je ko wat mcm nie,skit pun kitorg x trasa ,cuma rsa kesian sgt kat ko.lain kali,b4 nk wat pape,masuk kelas it dulu ya..nk aku ajr pun,aku x ksh.cuma lagi satu,mungkin ko terlupa,INI BLOG AKU NGN GURL AKU,SUKA ATI ,PERUT AKU LA NK WAT PAPE!!haha.selamat beramal.

jari-jemariku terhenti seketika untuk.......

No comments:

Post a Comment