Wednesday, July 1, 2009

transformers

iQram wrote .::.

disini,jari-jemariku cuba untuk mencoret sesuatu..


Tepat 6.00 pm,tadi akhirnya dapat jua daku tgk cite Transformers tu...Tensen gile bile dgr mamber2 aku suma da tgk cite nie.huhu..
tadi g tgk kat mid valley.YaAllah,panjang giler line nak beli ticket.Tapi daku dgn bongkaknya ckp kat my gurl,
"haha.padan muka diorg kena beratur.lain kali jd mcm kite,bli ticket online.x pyh la susah2 nk bratur."

thanks Ali Husni bg aku pinjam akaun die nk byr duit ticket.hehe.x reti lg r nk wat online ticketing nie.nasib baik ader rumate aku nie.kalo x,sure aku kena join skali jemaah yang bratur ticket tu..wawawa.


overall dgn duration
2 jam 45 minit,naik lenguh jugak r aku duduk ngadap screen tu.nasib baik berbekalkan couple seat yang enak dan my gurl kat sbelah y mcm kucing,layan jugak r.hehe.cite best!banyak action.mmg x trasa 2 jam lebih tu.thanks si dia sbb sudi teman kt tgk cite nie. :p tapi kua2 cinema,tgk jam pkul 8.45.aiseh..kalut jugak r..aper da..cite lame2,mcm tgk teater plak.


Ingat nk pakai baju ni time kua,da siap gosok pun .tp biasalaa.aku kan x kuat iman,tetibe plak tkr pkai baju lain.hampeh..



salah satu style aku y bagi aku,aku nmpk macho gini.hehe.Perasan gile aku!!

jari-jemariku terhenti seketika untuk........

1 comment: