Tuesday, July 14, 2009

Man Utd Vs Malaysia???

iQram wrote .::.

jari-jemariku mula menekan keyboard laptop ini satu persatu.. ..



Sabtu nie,utk 2nd time,man Utd dtg lagi k malaysia untuk sekali lagi membelasah Malaysia..Haha..utk pengetahuan korang,b4 nie Man Utd belasah Malaysia 6-0, Dasyat giler.Tp x heran la coz player diorg bernilai berjuta-juta lemon.Apa la sgt kalo nk dibandingkan dengan player kita yang gaji bulanan antara 2k-5k jerk..So,x leh nk harap sangat la nanti msia akan menang.Evn nk score pun payah.Lg pun,da terang2 diorg dtg sini nk friendly jer. xda maknanya diorg akn sgp main sampai ketitisan peluh yg terakhir utk lawan ngan kita.tapi nk jgk tgk msia score sebijik dua gol.Sure aku proud punya jd rakyat Malaysia..Hehe





Jangan jeles r........aku da ada ticket.korg?

Act aku minat sgt dgn Man Utd.Dan aku memg nk sgt tgk man Utd main..Mula2 pk kan harga ticket,aduyai...makan seminggu aku tu.Tapi ntah la..tetibe aku selak paper,then diorg ckp ticket ada,trus aku pg beli.X pk panjang lg daa.hehe.So,Man Utd,Malaysia!!!Baik korang main lawa2.Mahal tu aku beli ticket !!!



mamat nie la y plg aku nk tgk.new man u transfer player...


Manchaster United
Even aku rakyat Malaysia,aku tetap nk pakai jersi Man U nanti!!Hahaha

Jari-jemariku terhenti seketika untuk.......


1 comment:

  1. sedarlah diri wahai sahabatku, ikhram...
    ko tu rakyat M'sia...n rakyat negeri Selangor..
    sepatutnya ko kene contohi Hasyim...penyokong setia 'Red Giant'...
    Sebelum nak akhiri komen ni, whose cakap sesuatu..
    sebenarnya, Muhammad Ikhram merupakan salah seorang calon untuk praktikum cemerlang...sama-sama kita berdoa agar beliau berjaya..
    Amin.....

    ReplyDelete