Thursday, June 18, 2009

Rose Putih

iQram wrote -

Bila jari jemariku mula mencoret...

aDa orang kata...
Bunga Ros Merah:

Si dia mencintaimu setulus hati dan ingin bersama selamanya.

Bunga Ros Kuning:
Si dia mahu kamu menjadi sahabatnya atau
ia menandakan perasaan cemburu terhadap kamu

Bunga Ros Putih:
Rasa cinta yang ada dalam dirinya adalah cinta sejati dan sesuci ros putih itu.

Bunga Ros Merah Jambu:
Kamu adalah cinta pertama si dia dan ini menjadi rahsianya sejak sekian lama. Maknanya kamu adalah insan yang menjadi idamannya selama ini.

Tapi...aku x kesah apa maknanya..malam ini,aku hadiahkan my gurl sekuntum bunga rose putih.For what?aku x perlukan bunga ros untuk mendapat cintanya..tapi aku menggunakan rose untuk menyatakan isi hatiku yang sebenar2nya aku rindu sangat dier..Wuaaaaaaa........


White Rose for her..my gurl

No comments:

Post a Comment