Tuesday, June 23, 2009

Warkah Buat Kekasih

iQram wrote .::.

Bila jari jemari sudah mula bergerak kembali..

NO 46 Jalan Sg 5/6
Taman Seri Gombak
68100 batu caves
Selangor
_____________________________________________________________________
No 23, jalan sg 10/10
Taman Seri Gombak
68100 batu caves
Selangor


MEMOHON MENDAPATKAN KASIH SAYANG,RINDU DAN CINTA

Merujuk perkara diatas,saya Mohammad Iqram Aziz ingin memohon untuk mendapatkan kasih sayang,rindu dan cinta daripada anda,Noorhafidzah hazani.Untuk perhatian pihak puan,saya sudah terlampau lama menyayangi dan mencintai cik puan.

2.Sehubungan dengan perkara tersebut,saya lampirkan beberapa keping gambar yang menjadi bukti,kasih sayang cinta saya pada cik puan.Saya harap,gambar tersebut dapat membantu meluluskan permohonan saya secepat mungkin.

Time nie 1st time kita main ice skating.Evn kita asyik tergolek tapi kita tetap maintain chomei..hehe

Time nie,evn awk fan kelantan,tapi awk tetap sorak..Selangor!Selangor!!!hehe

Bukti yang nyata,evn abg ngn nina selalu digosipkan,baby tetap maintain da dapat menerima madu baby nie.alalo.mesranya korank..

Sekian,saya berharap permohonan saya dapat diluluskan dengan kadar yang seberapa segera kerana saya da x keruan nie.Terima kasih

pEcaH kAcA PeCaH GeLas,
sUdaH bAca hArAP baLas.


Yang Berharap,
iQram aZiz

jari-jemariku terhenti lagi buat seketika

1 comment: