Wednesday, June 17, 2009

Bila jari jemari ku mula menaip...

huhu..da 2 ming aku cuti sem..next week,da nak masuk ib balik da..malasnya..x tau da apa yang aku wat sepanjang 2 ming nie.pegi pangkor,kua ngn my gurl,lepak ngan kawan..rasa kejap jer ..esok,kena jd Ajk Konsert Kementerian Pelajaran Malaysia kat PWTC.3 hari 2 malam.Act malas jgk nk join tapi mendengar cite yg kitorg duk kat KL International Hotel,trus aku menyatakan sokongan yang x berbelah bahagi.hehe.bukan selalu dapat duk hotel mewah mcm tu.memang x sonoh aku.wawawa..tapi...terpikir jugak,apa yang aku kena wat kat sana?best k x?berbaloi k aku korbankan hari2 bersama family aku kat rumah selama 3 hari nie?hurmm.... x kesah la..kalau boring,aku start keta kelisa turbo aku,chow balik umah..huhu

Mamber-mamber?ntah r...masing2 sibuk jer.bile nk lepak,ader jer yang x dapat join,balik kampungla,keje over time la.bayar bil air la.mcm2.btol la orang cakap,makin kita dewasa,makin kiter akan susah nak jumper kawan2 kita.nasib baik la my girl ada.kalau x,jd org gila la aku duk umah time cuti nie.Untuk kawan2 aku yang teramat bzy tu,tunggula korang time aku da keje nanti,aku pun akn jadi bzy sampai korang plak x puas ati ngn aku.kui.kui.kui..tp x kesahla,friends for forever kn?

tgk jam,pkul 11.48 p.m..mesti suh my gurl tido awl cos esk die kene keje awl pagi..(caring mengalahkan parents die..huhu)..trus off lampu..tut.tut..dail no dier..

No comments:

Post a Comment