Monday, October 5, 2009

Semalam yang...

iQram wrote .::.
Bila jari-jemariku mula menaip, disini aku coretkan......

Semalam...sepatutnya hari yang paling gembira buat daku..daku patutnya rasa bahagia sebab semalam daku,dia dan kawan2 seangkatanku konvoi beraya..tujuh rumah kami pergi semalam.daku patut gembira kami dapat berkumpul sama-sama setelah beberapa abad terpisah.daku patut gembira kerana daku tahu,payah sangat nak kumpul macam nie.yelah..masing2 da ada komitmen dan semuanya da jadi profesional skrg nie.cuma daku je yang masih lagi belajar...dan yang paling sepatutnya daku patut rasa gembira kerana semalam,kawan2 ayah daku datang beraya di rumah kami..daku suka sangat orang datang rumah daku.daku suka sangat serve tetamu yang datang rumah daku..ya..daku patut rasa gembira sangat semalam..
tapi daku patut tahu,apa yang telah terjadi,apa yang akan terjadi semuanya telah ditentukan olehNya.kita cuma mampu merancang,namun tuhan yang menentukan.
Pagi semalam,aku tahu semua rakan2ku sedang gembira.semuanya rancak berborak,semuanya rasa bahagia sangat..tapi aku tahu,x sesiapa yang tahu bagaimana perasaan daku pagi itu.....apa yang aku rasa...apa yang telah terjadi kepada diri ini...untuk kalian,aku terpaksa mengukir seribu senyuman walaupun dalam hati aku,tuhan saje yang tahu penderitaan yang aku alami...terima kasih sayang sebab sudi menjadi pendengar yang setia pagi itu..
Malam itu,sekali lagi hati daku tersentuh oleh.....hurmm...sekali lagi hati ini menjadi sayu.aku mahu lupakan pagi itu namun malam ini sekali lagi hati aku disentuh.YaAllah..kuatkanlah hati ini..tolonglah jaga hati ini.aku x mahu merosakkan mood kawan2 aku yang lain yang aku tahu semuanya sedang bergembira dan x perasan apa2 ketika itu..terima kasih sekali lagi sayang kerana kamu sekali lagi ada pada waktu itu..

aku x tahu kenapa aku menulis ini tapi peduli r..ini kan blog aku...huhu
pdot-anas-dyana-hanis-krel-awe-eiza-arm-lyna-ezm

jari-jemariku terhenti seketika untuk.......

1 comment:

  1. fieza said>>>
    sayang...
    kita sentiasa ada utk kamu.
    walaupun keadaan yg susah.
    kita akan sentiasa ada di sisi kamu.

    ReplyDelete