Saturday, October 24, 2009

pOst baRu

iQram wrote .::.
Bila jari-jemariku mula menulis sesuatu, disini aku coretkan......

Lame suda aku x post kat sini.Yerla.. banyak benda nk difikirkan sekarang nier..aku sibuk fikir pasal exam...ming depan final exam.exam untuk kali terakhir sepanjang aku belajar di Inst. Pend. Guru nie.Malas sangat nak study.padahal dua paper jer aku ambil sem nie.sebelum nie,sampai 6 paper aku amik,x da la rasa malas sangat macam kali nie.tapi kali nie x tahula..rasa malas sangat.mungkin aku da terlampau jemu+muak dengan exam kali nie kot.Yerlaa..bayangkanlah...da 5 tahun setengah aku belajar,satu tahun 4 x exam aku kena hadap.5 x 4 = bukan ke 20 kali exam aku da ngadap sepanjang aku belajar nie..mana nyer aku x muak...Ya Allah..tolonglah berikan aku kekuatan bagi aku menghadap exam yang terakhir kali ini..aminnn....

ini namanya modul..benda ini lah yang aku kena study.tebal giler..rasa2,mcm nak rendam buku nie dalam air,pastu minum..pergh!!sedap...

jari-jemariku terhenti seketika untuk.......

No comments:

Post a Comment