Friday, October 9, 2009

bOoduck nuckal

iQram wrote .::.
Bila jari-jemariku mula menaip, disini aku coretkan......

Pagi tadi..selepas kelas antropogi,sambung plak kelas makro ekonomi.kelas yang amat dinanti2 kan oleh kelas PISMP KPM OUM 8B.kelas nie best woo...sebab kelas en tajul nilah,aku dah kene penyakit skyrofobia (penyakit xboleh hadir kelas setiap ari jumaat ngn isnin).Pasal kelas nie jugak la bob x dtg kelas dgn alasan tergigit lidah.canggih gila alasan kitorg tapi sekurang2nya aku x mcm bdk2 gurl guna alasan spastik mcm Jiha wat alasan demam la,tbgn lambat la,zety selesema,shuba kena balik seremban la.mcm2 lagi la..suma alasan tu da x relevan la..

Keadaan kelas makroekomi.sungguh tenang sehingga Jiha (tudung ungu dpn skali) bersin pun boleh dengar..

Act kelas makro ekonomi ini ok walaupun sememangnya ia amat membosankan dan x fhm pun apa yang en.tajul bicara dihadapan.Punca ia begitu membosankan adalah kerana content dalam modul kitorang yang menjadikan kelas makro ekonomi nie menjadi begitu seronok dan hehehe...ditambah pula dengan en tajul y x habis2 cerita pasal graf lekuknya sambil jiha angguk kepala buat2 faham.haha..


En Tajul tengah terang pasal lekuknya.afc=ad dan berbagai lagi formula y da mula buat aku loya2 tekak.Jiha pula (tudung ungu)berpura2 sdg khusyuk dgr padahal tgh usha perut en tajul y mantap tu.haha

So,kat bawah nie aku letak beberapa aksi-aksi kitorg waktu kelas en tajul buat pedoman..hehe

Bob pula,tgh wat arca spiderman dia..fokus gile.

Baiti plak,tgh main mgs bwh meja.ingat aku x nampak ke?aku nk report en tajul!!

mr husni plak,tgh bc buku lain sambil letak modul utk cover.anda sedang diperhatikan

Zety lagi best.tgh bergayut sambil cover dgn buku.pic plg aku suka.huhu

Ni lg sorang.Selamber je Jiha main tangkap2 gambo.duk dpn en tajul plak tu.x da sivik langsung.x sedar tu aku pun tgh tgkp pic dia.haha..kantoi.

Dan aku...sedang fokus pd en tajul sambil main hp.hehe.hampeh btol zety tangkap pic aku plak


Di kesempatan ini,aku mewakili bdk2 cluz PISMP KPM OUM 8B memohon kemaafan dari en tajul di atas keterlanjuran kami sepanjang en mengajar kami.maaf zahir batin.huhu.

Untuk Jiha,aku telah menunjukkan diri ko yang sebenar dalam nie.LIHATLAH DUNIA.Haha!!

jari-jemariku terhenti seketika untuk.......

1 comment:

  1. tak sangka whose, kawan2 ku begini sikapnya..huhu...tula, dek kerana terlalu banyak yang ingin disumbat dalam kepala membuatkan dorang jadi macam nie...nak wat cane?beginilah nasib kami..tapi, yang penting hanya tinggal bbrapa bulan je untuk kami lari dari ahzab ni..haha...gud luck to u gus k...

    ReplyDelete