Monday, September 14, 2009

minggu y x best!!

iQram wrote .::.
Bila jari-jemariku menekan sesuatu, disini aku coretkan......

Hari nie,akhirnya setelah dua minggu lebih,dapat gak aku post kat blog nie.lama rasanya jari jemariku x menaip sesuatu disini.ape lagi,broadband punya crita la..dulu time promote broadbnd,celcom ckp broadband celcom plg laju la,yg terpantas la.mcm2 la.then bila da pakai,mmg broadbnd celcom y paling pantas kalau nk dibandingkan dengan kura-kura.hampeh tol.bayangkanlah,aku duduk dpn menara TELEKOM MALAYSIA.jarak dalam 1 KM je dari menara tu.tapi coverage Celcom mcm @#$%^...aduyai..

Great speed,Great Coverage,Great Technology.Cheh!Aku rasa nk sepak je sape cipta ayat nie.


satu malam,aku tgh wat majalah batch aku.minggu ni adalah minggu yg paling sibuk aku wat majalah.Alhamdulillah,sedar x sedar ,da 40% aku siapkan.malam tu,tgh2 wat majalah ,tetibe laptop aku hang..lame tunggu aku pun off kan power dia macam tu jer.yela kn,da berkurun tunggu,xkn nk tunggu lagi.then aku pun trus gerak 7E cari makanan utk sahur.Balik2 tu ingtkan nk sambung balik wat keje . buka laptop then Wuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...... laptop aku da blank.gile mu!!keje aku aku x sempat wat backup lagi..suma dalam laptop tu.ape lg,trus anto laptop kat bilik syazwan..dekat 4 jam jugak la syazwan operate laptop aku tu.dia kate hard disk aku rosak.wuuaa...mcm na ni wan?aku x wat backup lg keje aku tu..dan tepat pukul 3 pagi,innalillah..hard disk aku x dpt diselamatkan lagi..hurmm.kau pergi jua.

Laptop aku tgh di operate syazwan.tyme nie beliau tgh nazak.da masuk ICU pun.Dr syazwan ckp,Iqram..bersabarlah..mungkin tuhan lebih menyayangi beliau..tidaaak!!!sh.ish..

macam org gila aku pastu.nk nangis pun ada..nk menjerit pun ada.keje aku suma dalam tu!!! malam tu,buat pertama kalinya aku jadi mcm org frust baru putus cinta.aku termenung panjang..ape la akan jadi pd aku lps ni?adakah masih ada sinar utk aku esk?aku buntu.....trus tertido..esk trus call ezam ajk g low yat trus bli hardisk baru.melayang RM200 aku...xperla.xda rexeki.tuhan lebih menyayangi beliau.nk di jadikan cerita,esk malam tu, aku demam teruk.sampai x pg cluz.mybe sebab asyik pikir pasal keje aku yg da hilang tu kot.hehe..

pic nie bukan rekaan.tyme nie aku plak tgh nazak..demam truk woo.badan menggigil.sejuk,panas...tp sempat lg aku snap pic aku.hehe

jari-jemariku terhenti seketika untuk.......

1 comment:

  1. hahahaha!!!
    cutenyer dia demam.
    alololo...
    cian la dia.
    bby x de jaga abg ea?
    meh bby dtg.
    bucuk!!!~

    ReplyDelete