Thursday, September 3, 2009

kawan?haha.....aku keliru

iQram wrote .::.
Bila jari-jemariku keliru,aku mencoret sesuati disini......

malam nie..aku penat..aku ngantuk..aku nk tido awal...
lepas bubuh ubat mata,makan ubat resdung aku call my gurl.pass ckp gud nite,aku selimut untuk ready tido..tapi pastu.....tiba2 hp aku bbunyi mesej.tgk hp dari mamber baik aku..even aku ngantuk gile,aku baca msg dia..

pic nie x da kaitan dgn story nie..tp pic nie menunjukkan aku tgh ngantok gilerrr!!

mamber aku : wei,mcm ada cite yg kurang enak ckp blkg nmpk?

aku : nape weh?

mamber aku : sampai aku dipandang player je.kang aku x cari,sibuk mengata aku.da cari mcm tu juga.Kang aku jadi cam kapel ngan ex kapel aku dulu kta kene brubahla..ape la korang ni

aku :ler..ape hal la pulak ni?cita ape ni?story sikit?

mamber aku : malas aku nk repeat.fhm2 sndrilah

mamber aku lagi :sejak bile aku jadi player plak?aku x pnh anggp aku cmtu melainkan kawan aku sendiri.mslh skrg bila kawan da brbh bagi sokongan bukan hentam dari belakang n aku sendiri x pernah hentam korg.Aku x pns lgsg tapi kalau aku da marah leh tahap benci.Tu sebab aku susah nk marah....dan bla..bla lg la..

yg lain aku x nk tulis..pjg sgt dan macam2 aku kena malam nie..aku..ntah..x tau nk ckp apa..
aku terdiam sekejap.aku rasa,yg msg aku nie kawan baik aku.tp aku x sgka ini k kawan aku.start msg x bg salam.tulis wei jer.x aku sangka dia ckp aku ,aku hentam dia dari belakang,suruh aku jg mulut,fhm sensitiviti member,KERNA MULUT BADAN BINASA.hurmm..betul k nie kawan aku?
aku check balik nama dlm inbox aku.sah mmg dia...

aku cuba ingat,apa aku da ckp...apa aku da buat....mybe time aku borak2 ngan mamber aku dan mamber dia jugak kitorg ada ckp y dia player..tapi BESAR sgt k salah aku?salah kami?salah k aku ckp mcm tu?salah k KAMI cakap mcm tu?mamber2 aku y lain pun,biasa la KAMI kutuk2 manja ckp player,tp diorg x kesah pun.Aku pun org slalu ckp aku player tapi aku x kesah pun.Besar sgt k salah aku sampai mamber BAIK aku ni ckp mcm2 dkt aku?sampai dia hangin sangat kat aku malam nie..

YaAllah...aku minta maaf kalau kata aku terbuat dia x puas ati kat aku...hurmm..xpelah...dia mamber aku..
malam nie,aku trus buka blog,trus aku type entry nie sambil kepala aku serabut fikir apa sbnrnya salah aku.sampai skrg aku x fhm salah aku.........pasal word " PLAYER " je kawan aku da hangin semacam dgn aku..aku bersalah bg dia TAPI AKU TETAP NAK CAKAP YANG AKU TAK BERSALAH..


maaf..
kita kawan da lama..
tido sebantal,main PS2 sama-sama..
bagi aku,benda2 kecik macam nie,xpayahla nk angin semacam..
masing-masing da besar..
kenal pun da lama..
patutnya faham2 la perangai mamber masing2..
jgn sebab hal2 mcm nie,kita makin jauh..

aku trus naik atas katil,sambil terus keliru.aku keliru.betul2 keliru dan x faham.besar sangat k salah aku?


nie kawan2 aku..lamer gile kitorg kawan.dari form 1/2 lagi aku kenal diorg nie..


untuk kawan aku nie,terima kasih buat aku segar sangat malam nie...aku ngantok wei..lain kali x pyhla antar msg pkul 12.30 mlm lagi.esk aku nk bgn sahur..esk kelas aku full!!waaa....aku da x leh tido da...

jari-jemariku terhenti seketika untuk.......

No comments:

Post a Comment