Tuesday, August 18, 2009

Yang da lepas..

iQram wrote .::.
Bila jari-jemariku mula menaip......

Aku sepatutnya hari ni masuk kelas 4 Ehsan..Murid-murid aku patutnya bg salam kat aku pagi ni,assalamualaikum cikgu iqram.Tapi itu dulu.Aku sudah tinggalkan Sekolah Kebangsaan Taman Melawati 2.Aku da tinggalkan 4 Azam,4 Ehsan, dan juga 4 Lazim..Hari ni,aku da mula sambung balik masuk class.Praktikal da habis.Kene jadi anak murid balik la aku.
wif bdk2 4 Azam y tlampau aktif!!

Last week,macam-macam aku da buat.Aku pergi tengok pidot utk konvo tamat kursus dia.Setahun da dia jadi pelatih kat Pulapol.Sekarang,da jadi Inspektor Firdaus makhluk tu.Rasanya baru kelmarin aku hantar dia masuk Pulapol.Rasanya baru semalam aku melawat dia dengan bawa KFC untuk dia.Tup.tup da habis.Kejapnya masa berlalu.Yang aku nie,bila la nk habis belajar...
macam kapel plak aku ngn pdot nie.Sayang jgn jeles tau.kami x ada pape hubungan intim.hehe

Tapi,yang paling bestnya,kabel aku sekarang da besar.Inspektor Polis lagi tu.Ha!!Utk korang,sapa nk gado jom!!Korang bawak geng,aku bawak polis!huhu